Uključi pristupačnost
HTZ
  • Hrvatski
  • English
  • Deutsch
  • Italiano
  • Français

Održana radionica ''Destinacijski menadžment''

05.12.2016.

Održana radionica ''Destinacijskog menadžmenta''

 
U četvrtak, 1. prosinca  2016. godine, u Vijećnici grada Kastva održane su dvije radionice objedinjene pod nazivom ''Destinacijski menadžment'', koje je vodio savjetnik Udruge hrvatskih putničkih agencija,  Željko Trezner. 
Inicijator prve radionice ''Destinacijski menadžment'' (9,00 do 10,30 sati) bio je turistički ured Turističke zajednice grada Kastva uz potporu Grada Kastva u svrhu što boljeg informiranja i edukacije šire zajednice o ulozi iste u javnom i privatnom sektoru. Namijenjena je svima onima koji posredno ili neposredno sudjeluju u kreiranju turističkog proizvoda, a prisustvovalo joj je 25 sudionika – od djelatnika turističkih zajednica, preko predstavnika jedinica lokalne uprave i samouprave do predstavnika tijela turističkog vijeća i mjesnih odbora. Predavač Trezner elaborirao je ulogu turističke zajednice kroz njihovu sinergiju s drugim klasterima u regiji u svrhu okrupnjivanja turističkog tržišta (kako bi se ostvario što konkurentniji turistički proizvod),  kroz usklađivanje poslovnih interesa članova i javnih interesa lokalne zajednice te iz perspektive središta razvojnih promišljanja turizma i polazišta zajedničkih marketinških aktivnosti. 
Druga radionica u sklopu ''Destinacijskog menadžmenta'',  naslovljena kao ''Koordinacija aktivnosti lokalne zajednice i turističkih agencija na razvoju novih turističkih proizvoda'',  trajala je od 11,30 do 15,00 sati. Bila je to posljednja od ukupno četiri održane radionice za klaster Kvarnera tijekom godine, a koje su se provodile u osam turističkih regija / klastera (Istra, Kvarner, Grad Zagreb, Središnja Hrvatska, Slavonija, Lika i Karlovac, Dalmacija – Šibenik, Dalmacija – Dubrovnik). Na radionici u Kastvu participiralo je 30 sudionika, mahom zaposlenika turističkih agencija, zaposlenika lokalne uprave i samouprave, ugostitelja, iznajmljivača te ostalih gospodarskih i drugih aktera koji se bave razvojem turističkog proizvoda. Tematska okosnica radionice, kroz dvosmjernu interakciju predavača i sudionika, bavila se turističkim tržištem i njegovom rastućom konkurentnošću te sve većom potrebom razvoja novih destinacijskih ponuda. Predavač Trezner, inače predavač na Veleučilištu VERN', prisutnima je pokušao dočarati što je krucijalno u kreiranju proizvoda jedinstvenih doživljaja i turističkih paketa posebnih interesa te zašto je ključna kvalitetna suradnja javnog i privatnog sektora u kreiranju inovativnog proizvoda kojeg prati educiran kadar.   
Program edukacije za javni i privatni sektor na temu razvoja novih turističkih proizvoda realiziran je od strane Hrvatske turističke zajednice u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija te podrškom županijskih turističkih zajednica tijekom 2016. godine.
Očekuje se da će zajedničke radionice polučiti jačanje međusobne suradnje klastera, inteziviranje svijesti o potencijalima razvoja turizma posebnih interesa u lokalnim zajednicama, što bolju educiranost djelatnika turističkih agencija i turističkih zajednica o razvoju turizma posebnih interesa te trendovima u turizmu, unaprijeđenu suradnju javnog i privatnog sektora za upravljanje destinacijom, identifikaciju nositelja posebnih kompetencija, analizu dosad razvijenih složenih turističkih proizvoda te formuliranje odrednica marketing plana za pojedine proizvode i linije proizvoda.
 
 
 
 

 

Galerija fotografija